• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Case

Sålde en Certina Action Diverse till Case.
Snabb och trevlig konversation och snabb betalning som vanligt. En Goodguy alla dagar.

Sålt en av mina absoluta favoriter till den gode herrn, jag har fullt förtroende att han tar väl hand om den :)
Smidig affär, snabbt, enkelt och trevlig kommunikation. 100% good-guy

Här snackar vi gentleman. Köpte en Borealis Bull Shark av denne herre. Fantastisk enkelt och trevligt att göra affär, som en extra stjärna ligger en lapp med en fin kommentar i klocklådan när jag öppnar den. Fingertoppskänsla kallas det. Jag kommer lätt att göra business igen i framtiden. Tack!

Köpte en Squale av Case. Trevlig och smidig affär (och en liten personlig lapp i lådan) Gillas!

Köpt en billigare Seiko av @Case. Visade intresse i en tråd och han hörde av sig när det var dags att sälja.

Fick en fin handskriven lapp med ursäkt för att den tog tid att skicka (vilket jag inte tycker att det gjorde, köpt på fredag - kom tisdag) och så satt klockan på ett nytt band :)

Goodguy utan tvekan!

Tillbaka
Topp