• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Casio Edifice S107 - PB 17/3 (Squale såld, Oceanus såld)

AndreasVH

Omega
2-Faktor
Pris
500 sek
Returpolicy
Om något är fel
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Rensar lite efter att ha köpt på mig lite väl många under hösten…

Om möjligt ännu sämre bilder än vanligt, men jag välkomnar inspektion f2f i Sthlm.

Om du vill ha båda Casio kan du få dom för 2500:-


SÅLD! Casio Oceanus SÅLD!


Enligt uppgift beställd från Japan i juni 2021. Full set.
De flesta vet väl vad det handlar om, men otroligt fin finish och tough solar-urverk. Världen bästa grab and go?
Hemma hos mig har den aldrig synkat tiden automatiskt, men jag gjorde det via app någon gång.
Tydliga spår av användning i form av små repor på armband, clasp och boett, men överlag i fint skick.

2300:- (2500:- )

IMG_5797.jpeg IMG_5798.jpeg


Casio Edifice

Är Oceanus för dyr? Den här är världen näst bästa grab and go! :) Sitter hur skönt som helst!

Boett 40mm, lug to lug ca 47mm och under 9mm tjock. Safirglas.

Har bytt det tråkiga originalbandet mot ett i nylon och läder som sitter fint.

400:- (500:- )


IMG_5796.jpeg IMG_5790.jpeg



SÅLD! Squale 1545 two tone quartz SÅLD!

Jävligt cool kvartsare på 38mm i kanonskick. Enligt uppgift köpt 2020 som NOS.

Förstås fullset plus gummiband som jag har använt istället för tvåtonsbandet som är original.

Edit: Efter att ha fått frågor om den tog jag några fler bilder som nu lagts upp.
Först då såg jag att det fanns ett litet märke på utsidan av nedre, högra bandhornet. Som förväntat även lite spår efter bandbyten.

2500:-

IMG_5794.jpeg IMG_5788.jpeg

IMG_5804.jpg IMG_5805.jpg IMG_5803.jpg

Stort tack till Klocksnack för att man kan köpa och sälja på säkert sätt!
 
Senast ändrad:
Topp