• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock DW-5000-1JF

roloj

Cartier
2-Faktor
Pris
2000
Returpolicy
Ja. Jag betalar returfrakt om något är fel med klockan eller beskrivningen, annars betalar köparen returen.
Bilder Skickat
  1. Ja
DW-5000-1JF är en reissue av DW-5000C från 2001. Glas, bezel och armband är i bra skick, jag ser iaf inga uppenbara repor. Baklocket har däremot gott om smårepor.
Ljud, ljus och övriga funktioner fungerar utan problem.
Det här är bland det närmaste man kan komma originalet från 1983, fast den här nyutgåvan tar moderna bezels och straps samt kostar en bråkdel av en DW-5000C.
Övrigt som kan vara värt att notera är att det är en screwback-modell och en trevlig modul som visar tid i (nästan) alla lägen.
OBSERVERA: Endast klocka. Ingen låda, manual, cert etc. medföljer! Tror jag har någon G-shockburk över som kan medfölja.
Finns för F2F i Stockholmstrakten, annars så är lämplig frakt inkluderat i priset. Jag kör med generös returpolicy oavsett anledning, det viktiga är att alla är nöjda!
Tack KS för annonsplats!
IMG_20190926_152011.jpg
IMG_20190926_152109.jpg
IMG_20190926_152243.jpg
IMG_20190926_152806.jpg
 
Topp