- Pris
- 2000
- Returpolicy
- Ja. Jag betalar returfrakt om något är fel med klockan eller beskrivningen, annars betalar köparen returen.
- Bilder Skickat
- Ja
Ett stycke square DW-5035D-1B, 35-årsjubileumsmodell från förra året. Detta är en screw back vilket även innebär att boetten under bezeln är i metall, vilket ger lite mer kvalitetskänsla jämfört med de g-shocks som har panel back.
Köpt ny av mig och sparsamt använd, om man tittar noga finns det givetvis spår av användning.
OBSERVERA att metallkeepern har tydliga repor efter deskdiving. Se bild!
Skärmen på denna modell är väldigt läcker med en "sunburst"-liknande effekt. Funktionerna i övrigt är ganska standard; EL-backlight, tidtagning, timer och larm. Modulen i denna modell visar även tid i (nästan) alla lägen.
Tillbehör som medföljer: yttre pappkartong, plåtlåda, manual, "cert" och hangtag.
Finns för F2F i Stockholmstrakten, annars så är lämplig frakt inkluderat i priset. Jag kör med generös returpolicy oavsett anledning, det viktiga är att alla är nöjda!
Tack KS för annonsplats!
Köpt ny av mig och sparsamt använd, om man tittar noga finns det givetvis spår av användning.
OBSERVERA att metallkeepern har tydliga repor efter deskdiving. Se bild!
Skärmen på denna modell är väldigt läcker med en "sunburst"-liknande effekt. Funktionerna i övrigt är ganska standard; EL-backlight, tidtagning, timer och larm. Modulen i denna modell visar även tid i (nästan) alla lägen.
Tillbehör som medföljer: yttre pappkartong, plåtlåda, manual, "cert" och hangtag.
Finns för F2F i Stockholmstrakten, annars så är lämplig frakt inkluderat i priset. Jag kör med generös returpolicy oavsett anledning, det viktiga är att alla är nöjda!
Tack KS för annonsplats!