• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock G-lide GWX-5600C-7JF ("Kikuo Ibe") [Lönehelgsbump!]

HSK

Patek
2-Faktor
Pris
1600
Returpolicy
Ingen retur, klockan är helt ny och oanvänd.
Bilder Skickat
  1. Ja
PRISBUMP 11/5 = 2000 1800kr inkl. frakt.
PRISBUMP 25/5 = 1800 1600kr inkl. frakt.

Öppnar även upp för eventuellt byte med pengar upp/ner även om jag helst ser en ren försäljning.


Det blir en catch and release på denna JDM G-Shock som precis är hemkommen och uppackad. Den är av modellserien G-lide vilket innebär att den, förutom alla vanliga funktioner, även visar tidvatten och har en månfasindikator. Negativ display med grön belysning, solar, Multiband 6 (dvs. automatisk tidsinställning via radiovågor) m.m.

En ovanlig modell och enligt en artikel på ablogtowatch är detta en av endast två modeller som G-Shockens fader Kikuo Ibe har i sin personliga samling (eller ja, det här är en slags reissue vad jag förstår det som men typ). Jag länkar även till artikeln där ni kan läsa mer och klockan och kika på lite bilder: https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-gwx5600c-7-kikuo-ibe-watch-review/

g1.jpg


g2.jpg
g3.jpg


g4.jpg
g5.jpg


Hör av er om det är något ni funderar över eller om ni vill ha fler bilder. Begärt pris inkluderar skicka lätt men kan skickas som REK mot mellanskillnaden. Se min GG-tråd för referenser: https://klocksnack.se/threads/hsk.103024/
 
Senast ändrad:
Topp