• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock GA-2100-1A1

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Pris
600
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en helt ny Casio G-Shock GA-2100-1A1, men med bezel och band från en (också helt ny) Skeleton (GA-2100SKE-7A). Hämtades ut på posten samma dag som denna post publiceras. Köptes som donator då jag ville ha en GA-2100SKE-7A med svarta kläder. Spännet är det som tillhör GA-2100-1A1 (borstad stål) och inte det i polerad stål som egentligen sitter på skeleton-bandet.

Blev själv förvånad över hur bra kombinationen blev! Sambon var dock inte lika övertygad om att en transparent klocka var något för mig 😅

Kommer med allt som kom med i köpet. Är det något du undrar över så är det bara att fråga. Har gjort några affärer här på Klocksnack förut, så referenser hittar ni i min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/frontendarn.136415/.

Pris: 600 kr + valfri frakt (Postnord)

Tack KS för ett grymt forum och möjligheten till att annonsera gratis!

DD1308A9-F718-412C-B361-391AC50AF181.jpeg

29BEC319-C0BF-433D-933A-1E6E16DD35F9.jpeg
 
Topp