• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio G-Shock GW-M5610BC-1JF – prissänkt 18/4

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
1200
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
En square G-Shock med modulen till den klassiska M5610, dock med negativ display och något så ovanligt som en länk. Det är C:et i modellbeteckningen som står på Combi Bracelet, en mycket skön och smidig länk. Det går såklart att byta till ett vanligt plastarmband om man vill, och jag skickar med ett generiskt plastarmband (unbranded) liknande de som vanligen följer med square g-shocks. Detta är aldrig använt, bara monterat, och syns på vissa bilder.

Modellen är som suffixet antyder för den japanska marknaden (JDM) och kommer därför med deras låda med vit kudde och den klassiska lilla ihopvikta manualen på japanska (aldrig öppnad). Modulen i sig har de vanlig G-Shock-egenskaperna samt Multiband 6 (radiosynk av tid), Tough Solar (laddning via solceller) och Auto-EL (automatisk aktivering av backlight vid vridning av armen som går att ha aktiverad konstant pga det laddningsbara batteriet).

Storleken är samma som alla liknande g-shocks (ca 43 mm). Fullständiga specs finns bl a på https://www.amazon.com/Casio-G-Shock-Tough-Solar-GW-M5610BC-1JF/dp/B007EGYEL4

Skicket är mycket gott, så gott som nytt. Enda märkena som finns är små spår efter ett par bandbyten. Klockan är mycket sparsamt använd. Se bilder. Klockan är köpt ny av mig den 1 januari 2018.

Pris: 1200 (tidigare 1500) + frakt.

F2F möjlig i Trestadsområdet (Vbg/Thn/Uvalla).
Inga byten då anledningen till försäljning är att jag köpt på mig för många klockor (igen).



IMG_5216.jpg



IMG_4690.jpg

IMG_4692.jpg

IMG_4693.jpg

IMG_4694.jpg

IMG_5219.jpg

IMG_5222.jpg

IMG_5228.jpg
 

Bilagor

  • IMG_5229.jpg
    IMG_5229.jpg
    198.4 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp