• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

parasec

Guld
2-Faktor
Pris
2600
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min moddade silverstålis där kläderna/skalet har åkt på en semi-stålis istället.
Om vi ska prata referenser har jag utgått från en GMW-B5000G-1ER (semi-stålis) och lagt på bezel och länk från en GMW-B5000D-1ER (silverstålis). Tycker personligen att det blev en snygg kontrast med svarta knappar och skruvar.

Klockan är i använt men bra skick. Lite hairlines och smårepor på bezel och länk men inget anmärkningsvärt. Blir snyggare när den inte ser helt oanvänd ut.
Glaset/Skärmen är i utmärkt skick.
Extra länkbitar finns självfallet.
Detta är den bästa square-modulen imo med tough solar, multiband 6, tidsvisning i alla lägen samt möjlighet till bluetooth mot telefonen (något jag personligen inte använder - kan dock intyga att appen är riktigt bra!).

Pris: 2600 (tidigare 2700) swishade kronor och då ingår spårbar frakt (Skicka Lätt)

Tack till KS för möjligheten att annonsera!
B5D38338-2A0D-4C62-B243-09CDB73B073F.jpeg
1BF22A40-F0F7-4F50-8AD9-8529B8E3A973.jpeg

Avslutar med ett par gruppbilder med andra squares samt bredvid en personlig favorit.
A6893EC8-1CB2-4747-B1C3-D0EE44502461.jpeg

upload_2020-10-12_22-55-38.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp