• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Casio Oceanus OC-108, första generationen till fyndpris!

Master J

Audemars
2-Faktor
Pris
1100kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Casio oceanus av första generationen på stållänk, ovanligt med länk på denna, verkar oftast ha levererats på läder.

Tyvärr är länken anledningen att jag säljer den vidare efter 1 månads ägande. Mina handleder är runt 19 cm (iaf. på sommaren) och då blir det lite för tajt.
Länken tar handleder upp till 18.5 cm skulle jag säga. (Jag får på mej den utan problem, men det saknas nån mm för att ska vara bekvämt.)

Klockan har ett till synes (och enligt andra referenser) mkt exakt japanskt quartz-verk.
Den är även utrustad med ett repfritt safirglas.
Cusioncase om 40mm.
Skicket är väl använt men helt ok.
Kommer i casiobox.

Släpper den för samma som jag köpte den för (vilket verkar varit ett fynd): 1100 kr

Intresserad av byten mot en blå certina ds action chrono quartz. Alla årsmodeller av intresse. (+pengar från mitt håll)
Andra byten kan ni alltid testa :)

20190630_201249.jpg

20190630_201304.jpg

20190630_201354.jpg


Gärna F2F i Uppsala, men skickas annars lämpligen med postnord skicka lätt.
 
Senast ändrad:
Topp