• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Casio Protrek PRT-B70-1ER

Gus Fring

Omega
Pris
1500
Returpolicy
Ingen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpt via Magnussons ur i Göteborg för en vecka sedan. Producerades under en kort tid och är en av väldigt få Protrekmodeller som är vattentät till 20 ATM. Svår att få tag på nu och de som finns till salu utomlands är antingen använda eller ”måste beställas” och med tanke på att den inte produceras längre, blir det ju lite svårt. Den är helt i nyskick och har endast provat denna och tyvärr kommit fram att den är aningen för stor för mig. Jag säljer den till priset jag gav för denna. Komplett med kartong i träfiber, tags, papper och kvittering. Inköptes för 2900 kr. Sänder inrikes med Postnord, spårningsbart, kostnadsfritt.

En väldigt fin klocka som med stor sannolikhet kommer att stiga i värde bland samlare. Accepterar Swish. Sänder en link till en seriös review på nätet om modellen:

 

Bilagor

  • IMG_5860.jpeg
    IMG_5860.jpeg
    452.4 KB · Visningar: 6
  • IMG_5863.jpeg
    IMG_5863.jpeg
    515.5 KB · Visningar: 7
Topp