• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Casio Shock GM-2100SS (DW-5600OC23 och 5000PS sålda)

Nygren

Guld
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Priset är inklusive frakt med PostNord skicka direkt.

GM-2100SS
Köpt ny av mig. Endast testad på armen och i nyskick. Plast kvar på keepern. Grym sommarklocka.

Pris: 1.500 skickat med PostNord skicka direkt

IMG_1962.jpeg
IMG_1961.jpeg
IMG_3423.jpeg
IMG_3424.jpeg

- såld - DW-5600OC23 X Hodinkee X Online Ceramics
Riktigt kul colab mellan G-shock, Hodinkee och Online Ceramics som kommer i trevliga färger och den stora boxen. Mycket gott skick.

- såld - Pris: 1.300 skickat med PostNord skicka direkt

IMG_3426.jpeg
IMG_3428.jpeg
IMG_3431.jpeg
IMG_3443.jpeg

- såld - GMW-B5000PS 40th anniversary
Nyskick. Klockan köpt ny av mig. Avplastad, men har aldrig blivit använd. Plast kvar på låset. Okortad länk. Klockan har bluetooth för uppkoppling mot Casios app, tough solar och Multiband 6. Safirglas. Kommer med 40th-boxen och alla papper. Ostämplat cert.

Pris: 3.700 skickat med PostNord skicka direkt. - såld -

IMG_3440.jpeg
IMG_3438.jpeg
IMG_3437.jpeg
IMG_3435.jpeg

Fina referenser finnes i min GG-tråd https://klocksnack.se/search/430759...odes]=1&c[nodes][0]=29&c[users]=Nygren&o=date

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp