Näe precis - Qliro blöder väl, och har nyligen sålt Trettio för väldigt röda siffror.Fast det stämmer ju inte om man kollar resultat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Näe precis - Qliro blöder väl, och har nyligen sålt Trettio för väldigt röda siffror.Fast det stämmer ju inte om man kollar resultat?
Conrad också?
Och deras varumärke står för? För mig är varumärket cdon laddat med...ingenting, absolut ingenting. Det är en sajt som säljer prylar billigt, de är inte beroende av sitt varumärke, de lever på kvantitet.Tyvärr urholkar det varumärket.
Jobbar som sagt inte där längre utan det här var för några år sedanFast det stämmer ju inte om man kollar resultat?
300k för 116515 ingen som reagerar på det?
En gång i tiden så var Cdon duktiga på att ha ett bra sortiment av musik till bra priser. Det var en sajt som "tidigt" fanns med på att-besöka-listan när jag jagade musik. Innan dess så beställdes postorder-katalogen från Ginza. Och innan dess så pallrade jag mig iväg till Bengas skivbutik. Och innan dess så kopplade jag ihop bandspelaren med radion för att banda låtar från Tracks...Och deras varumärke står för? För mig är varumärket cdon laddat med...ingenting, absolut ingenting. Det är en sajt som säljer prylar billigt, de är inte beroende av sitt varumärke, de lever på kvantitet.
Bara en tidsfråga innan man kan köpa Rolex på närmaste bensinmack.![]()
Haha, ja det är det jag inte kan få ihop heller. Förstår inte alls tanken bakom det hela.Tror ni att de sålt en enda ''lyx'' klocka via Cdon? Kan förstå någon som trycker hem en Champion eller annan diverse parfymklocka. Men en Rolex, Cartier eller dyl känns återigen bara så fel. Hur skulle tankegångarna gå? ''Juste, glömde köpa damsugarpåsar på hemvägen, jag gör det på Cdon. Men oj! Shit! De säljer ju Rolex också! Då slipper jag pallra mig iväg till stan imorgon för det köpet.'' och lägger sedan i båda i varukorgen och får dem samfraktat hem?
Jag tänker att det finns många som nyttjar sin kreditlina till max på Cdon nuHaha, ja det är det jag inte kan få ihop heller. Förstår inte alls tanken bakom det hela.
Betala i augusti med Klarna har aldrig känts mer rättJag tänker att det finns många som nyttjar sin kreditlina till max på Cdon nu![]()
Carpe diemBetala i augusti med Klarna har aldrig känts mer rätt![]()