• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina Caimano Automatic

oftast

Panerai
2-Faktor
Fick klockan i present 2012 men har aldrig riktigt använt den; den är för stor för mig/jag har för klena armar och vill nu låta den gå vidare för att kunna köpa någon vintagedressare av mindre storlek.

Klockan är en Certina DS Caimano i väldigt fint skick. Det är en snygg 38 mm stor dressare som passar till det mesta och i de flesta sammanhang. Med klockan kommer original-läderarmbandet och även ett oanvänt svart läderarmband. Box, manual, kvitto och garantibevis medföljer. Klockan fungerar problemfritt och håller tiden som en ny klocka ska.

Jag tänkte mig 3000:- för klockan, eller byte till något annat, kom gärna med förslag.
Jag låter bilderna tala i övrigt; kontakta mig gärna om ni har några frågor.
P3021247.JPG


P3021250.JPG

P3021249.JPG


IMG_3350.JPG


Stort tack till KS för annonsplats!
 
Topp