Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ha sökt för snabbt, men det finns två olika designer. En vit och en orange. Den jag har med kortare index gjordes nog bara i orange. De av dem som ser vita ut är blekta. Jag kan se att det är lite färg kvar på min.Men visst finns det två versioner av denna.. en med orange detaljer och en utan?
Grattis!!
Ser ju faktiskt riktigt bra ut, hade kunnat vara i mycket värre skick! Intressant att glasringen endast var för bezelbyte, kommer ej ihåg var jag läste att den skulle vara för glaset också... eller så är det jag som har blandat ihop saker och ting. Lycka till i jagandet av krona, är som du vet själv intresserad av en orginalkrona.
Smiter in med en liten bild på mitt ex, kul med en släkting på forumet!
Tack! Det jobbigaste är när man försöker tvätta tavlor, man vet aldrig vad som händer... Dock jäkligt kul att se och känna resultatet när man tar bort 20 års misshandel och vridringen går att vrida igen tex.Snyggt!
Tycker det är imponerade att du öppnar och fixar iordning dinkorna du köper, tar ut tavlan och urverket och så. Imponerande!