- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Diskuteras
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att sälja min Certina DS Action Diver 40,5 mm då det som vanligt finns att som lockar. Detta är den senaste modellen (Ref: C048.407.44.041.00) som är tillverkad helt i titan. Med andra ord bärs den väldigt lätt på handleden.
Klockan är utrustad med Certinas nya "DS Concept Extreme"för maximal stöttålighet och har den eftertraktade keramiska vridringen som är i princip omöjlig att repa.
Specifikationer:
Klockan är uttagen 2025. Jag köpte den själv här på forumet tidigare i våras. Den kommer med ytterbox, innerbox, certifikat, manual och samtliga länkbitar). Klockan är i gott skick men har en del hairlines och mindre repor efter vanligt användande.
Klockan finns i Malmö/Lund. Pris:7900:- 7500:- 7000:- inkl rek frakt.
Fler bilder och film på klockan finns i länken:Certina DS Action
Klockan är utrustad med Certinas nya "DS Concept Extreme"för maximal stöttålighet och har den eftertraktade keramiska vridringen som är i princip omöjlig att repa.
Specifikationer:
- Urverk: Powermatic 80.611 med 80 timmars gångreserv och Nivachron™ spiralfjäder (antimagnetisk).
- Material: Borstat titan (boett och länk).
- Glas: Safirglas med dubbelsidig antireflexbehandling.
- Vattentäthet: 300m (ISO 6425-certifierad dykarklocka).
- Storlek: 40,5 mm diameter – sitter perfekt på de flesta handleder.
Klockan är uttagen 2025. Jag köpte den själv här på forumet tidigare i våras. Den kommer med ytterbox, innerbox, certifikat, manual och samtliga länkbitar). Klockan är i gott skick men har en del hairlines och mindre repor efter vanligt användande.
Klockan finns i Malmö/Lund. Pris:
Fler bilder och film på klockan finns i länken:Certina DS Action
Senast ändrad: