• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad CERTINA DS ACTION AUTOMATIC

image.jpeg
image.jpeg

Fick nyligen den här Certinan som ett inbyte, men vet inte riktigt, klickar inte med mig 100%, tyvärr.
Den har en underbar blå tavla som verkligen skiftar i färg, beroende på ljus och vinkel, ja den är verkligen "levande" !
Det är en Certina DS Action utrustad med ETA:s tillförlitliga automatverk kal. 2824-2.
200 meters, safirglas, dykextension på länken.
Uret är dryga året gammalt och bär spår efter användandet, hairlines här och där, men inga djupa repor eller dings.
Kommer med original Certina-box och manual enl bilder.
Pris: 3.200, pok så bjuder jag på frakten.
NYTT PRIS: 3.000:-
KAN ÄVEN TÄNKA MIG NÅGOT KUL BYTE, PENGAR UPP ELLER NER, KOM MED ETT FÖRSLAG !


image.jpeg


image.jpeg image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    119.6 KB · Visningar: 178
Senast ändrad:
Topp