• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Size

Omega
Pris
3500kr
Returpolicy
Enligt överrenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Tänkte nu sälja min Certina DS Action med blå sunburst tavla då jag precis köpt nytt och denna då tyvärr inte längre får någon handledstid.
Klockan är inköpt 2015 men jag köpte den härifrån KS för knappt ett år sedan. Klockan tickar på mycket bra och
är i mitt tycke i mycket fint skick men såklart lite hairlines här och där. Det finns ett litet märke övre bezeln vid 50 strecket samt ett märke på sidan av bezeln vid 40 strecket som jag försökt att få med bild.
Dock ingenting som jag varken tänker eller stör mig på.

Fullset dvs låda, cert, inköpskvitto medföljer såklart!
Antingen F2F i Stockholm eller så kan jag skicka på köparens bekostnad.
Swish föredras.
Byten: Troligtvis inte då jag köpt nytt men skadar inte att försöka!
Har jag glömt något eller om du vill se fler bilder hojta till!:)

Referens: C013.407.11.041.00
Boett: Rostfritt stål
Urtavla: Blå
Diameter: 43mm
Urverkstyp: Automatiskt
Glas: Safirglas
Armband: Stållänk
Vattentät: 200m

Tack KS för ett fantastiskt forum!
Mvh, Nikas

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg

11.jpg
 
Senast ändrad:
Topp