• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Certina DS Action Chronometer, 10% till Världsnaturfonden

Tally-ho

Omega
Pris
3000
Returpolicy
48 timmar; på köparens bekostnad och risk
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Jag säljer en begagnad Certina DS Action Chronometer, referens nr. C032.851.11.057.02
Klockan är köpt ny av mig hos Klockia den 2019-04-12, kvitto med mitt namn finns och skickas med.
Certina verkar lämna 3 års internationell garanti på sina chronometrar så om jag räknar rätt så ska klockan vara under garanti till den 2022-04-12
Klockan kommer fullset så som den gjorde från fabrik: Samtliga länkbitar, innerbox, ytterbox, hängbricka och garantikort. Jag skickar även med kvitto och utdrag från COSC, som jag själv har skrivit ut, så det är inget "officiellt certifikat".

Skick:
Gott. Jag har använt klockan sparsamt, men jag har väl inte varit försiktig med den heller. Den polerade delen på glasringen har några virvlar, men i gengäld så är den polerade delen ganska liten.
Spännet har också fått sin beskärda del av virvlar från bord och så vidare.
Finns märken på bandhornen efter byte av band (den gör sig ganska bra på NATO)
Glaset är utan anmärkning.
Jag har försökt att få med skicket på bilderna.
Fler bilder kan naturligtvis skickas.

Urverk:
Kvarts, Precidrive F06.411

Mått:
Diameter 41,00mm
Höjd 10,90mm
Bandbredd 20mm

Urtavla:
Svart
Applicerade index och "12"
Datum klockan 6
Minutmarkeringar i grönt
Superluminova

200 meter vattentät, skruvad krona med "DS" stämplat.

Bilderna är en del av beskrivningen:
_DSF5400-2.JPG

_DSF5456.JPG

_DSF5391-3.JPG

_DSF5419.JPG

_DSF5424.JPG

_DSF5462.JPG

_DSF5440.JPG



Pris: 3000:-
Endast Swish.
Skickas som paket. Jag betalar frakten hos Postnord.

Jag skänker 10% av köpesumman till Världsnaturfonden. Jag vet inte riktigt hur jag sedan ska bevisa att jag har gjort det, men jag tänker att det borde gå att ta en skärmavbild på genomförd Swish till WWF, där jag har skrivit köparens smeknamn i "meddelande till mottagaren".
Jag har tyvärr inga referenser här på Klocksnack. Om reglerna tillåter att jag får hänvisa till mina få men positiva omdömen på Tradera så är mitt alias där kristoffer_79

Jag säljer till den jag vill. Jag drar tillbaka annonsen om och när jag vill.

Tack för visat intresse! Hör av er vid frågor, jag försöker att svara skyndsamt.

Tack för ett underbart forum och en gratis annons!
 
Senast ändrad:
Topp