• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Certina DS action diver 38mm

rickards

Guld
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Alla ska vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD på Tradera

Åter till salu. Jag sålde den nyligen, men köparen var inte 100% nöjd då den är försiktigt hemmaborstad på clasp och länk för att få bort lite repor, så jag tog självfallet tillbaka den. Själv hade jag knappt reflekterat över det, men zooma gärna in och inspektera bilderna noga för att bilda dig en egen uppfattning. Har självklart försökt ta ärliga bilder, och jag la också till en bild på claspen rakt framifrån.

Jag tycker skicket är helt ok, utplockad mars 2022 enligt garantikort. Finns förstås lite spår av användning då den är tre år gammal och använd men jag tycker helhetsintrycket är hur bra som helst. Box, cert, alla länkbitar och pins finns förstås med. Går inom specs, plussat omkring 1-10 s/dygn beroende på position och användning i min ägo. Finns i Örebro för eventuell F2F, annars 5000 kr ink REK frakt.
Inga byten.

GG-tråd https://klocksnack.se/threads/rickards-referenser.138982/

1000021186.jpg
1000021192.jpg
1000021191.jpg
1000021190.jpg
1000021189.jpg
1000021188.jpg
1000021187.jpg
1000021184.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka