• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Certina DS Action Precidrive Titanium

HSK

Diamant
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag köpte den här ganska nyligen men det har inte blivit av att jag har använt den så den får vandra vidare. Precidriveverk med +/-10spy, 41x11mm, länk och boett i titan, 30AMT/ 300M, verktygsfri mikrojustering, lumeförsedd vridring, härlig grå sunbursttavla m.m. Jag skulle säga att den är i bra skick, dock finns det så klart en del hairlines och märken då det är en begagnad klocka men ingenting märkvärdigt och inga dings i boetten eller liknande. Uttagen från svensk AD i början av januari 2019 så nästan en månad kvar på garantin. Det förekommer lite spel i bezeln vilket jag även hade på ett annat ex av denna modell så jag antar att det är vanligt förekommande men vill ändå nämna det. Jag har burit den på gummi och nato men vill man använda den på länk så bör man nog byta ut ett av stiften då det ser skadat ut och det behövs även kompletteras med ytterligare ett stift om man vill nyttja samtliga länkbitar (bör gå att få gratis eller mot en väldigt modest avgift hos närmare urmakare).

3500kr inkl spårbar frakt (skicka lätt). Kan även skickas som REK mot mindre tillägg. Se min GG-tråd för referenser och hör gärna av er om ni har några frågor eller vill ha fler bilder.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg

Tillbaka
Topp