• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Certina DS PH200M

joppa

Basic
Pris
4500 SEK (OBRO)
Returpolicy
Självklart ska båda vara nöjda
Bilder Skickat
  1. Ja
Up for grabs är en Certina DS PH200M, med mörkblå keramisk ring och safirglas. Uttagen i september 2020 av mig hos svensk AD (Stjärnurmakarna). Kommer fullset inklusive ytterkartong, hangtag, tutti.

Den är väl använd men i mycket fint skick (mestadels desk diving), med endast lite hairlines på sidorna och någon enstaka hairline på höger nedre bandhorn. Svårt att ens lyckas få på bild. Glas och ring i felfritt skick.

Går väldigt bra, skulle uppskatta att den plussar 5-6 sek/per dag och har gjort så sedan ny.

I mitt tycke en väldigt fin blandning av de diskreta mattguldiga detaljerna på ringen och visarna, och ren toolwatch-look.

Kommer på ett mjukt och fint Zuludiver våffel-gummi som jag tycker klär den utmärkt. Annars ingår även originallädret som är relativt väl använt, men med mycket liv kvar.

Finns i Uppsala för F2F, kan självklart även skickas med valfri frakt. Inga byten aktuella denna gång tyvärr.

Fridens liljor, och tack KS för ett toppenforum!

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/joppa.85794/

Bilagor

• IMG-3673.jpg
    IMG-3673.jpg
    558.2 KB · Visningar: 59
  • IMG-3675.jpg
    IMG-3675.jpg
    468.1 KB · Visningar: 56
  • IMG-3678.jpg
    IMG-3678.jpg
    312.1 KB · Visningar: 48
  • IMG-3679.jpg