Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst har du rätt!Marginellt. Någon/några hundralapp/ar
Välkommen till ett fantastiskt forum!Tjena skulle vilja få ett värde satt på denna klocka.
Jag betalar 0 kronor.. Men betalar för frakten!!Kag bjuder 0kr
Är svensk hyfs bättre än tex annat lands hyfs?Folk tror verkligen att detta forum är något allmänt värderingsinstitut...och det kan det ju oxå vara men visst vore det fint om man skulle vilja ha klocksnack till något mer än gratis värderingar och om man kunde lära sig lite svensk hyfs.
Fråga: är detta ett klocksnacksproblem eller ett samhällsproblem i stort?
Klart det inte är. Det är ett klassiskt gammalt uttryck... Du är för ung.Är svensk hyfs bättre än tex annat lands hyfs?
Hehe nog fan första gången jag blir kallad ungKlart det inte är. Det är ett klassiskt gammalt uttryck... Du är för ung.![]()
Vem vet, snart får du visa leg på bolagetHehe nog fan första gången jag blir kallad ung![]()
Vem vet, snart får du visa leg på bolagetdu kanske har hittat Shangri la och ungdomens källa. Själv tycker jag det är åldersdiskriminering att ingen frågar mig om leg längre på bolaget.
Äh, säkert nån hundring till iaf... med färskt batteri.Jag är i åldern där folk frågar ibland - och att det då beror på vad jag handlar.
Nån dyrare flaska vin - aldrig.
Ett par flasköl - nästan varje gång.
Gällande värdet på klockan... 100-200 kr-ish.
Ungdomens källa måste vara sniffning.Vem vet, snart får du visa leg på bolagetdu kanske har hittat Shangri la och ungdomens källa. Själv tycker jag det är åldersdiskriminering att ingen frågar mig om leg längre på bolaget.
Det är väl inget uttryck att säga att man ska lära sig svensk hyfs. Lära sig lite hyfs säger man.Klart det inte är. Det är ett klassiskt gammalt uttryck... Du är för ung.![]()
Den undertecknade trådstartaren har inte varit aktiv på forumet sedan 4 minuter efter sitt inlägg. Om han har eventuella synpunkter på andras "syrliga" svar som du säger så tror jag nog att han kan ta det själv..Det är inte TS som behöver lära sig hyfs utan ni som svarat syrligt:
@SIRdavid @Aquaracer2 @Airman @Affe
Den undertecknade trådstartaren har inte varit aktiv på forumet sedan 4 minuter efter sitt inlägg. Om han har eventuella synpunkter på andras "syrliga" svar som du säger så tror jag nog att han kan ta det själv..
I övrigt verkar han ju fått bud på sin klocka i tråden, inte dåligt alls![]()