• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Certina klocka värde?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lillj

Basic
Tjena skulle vilja få ett värde satt på denna klocka.

Bilagor

• 29746185_2033874380200895_893216595_n.jpg
    29746185_2033874380200895_893216595_n.jpg
    29.4 KB · Visningar: 5
  • 29750856_2033874456867554_393692783_n.jpg
    29750856_2033874456867554_393692783_n.jpg
    39.8 KB · Visningar: 5
Folk tror verkligen att detta forum är något allmänt värderingsinstitut...och det kan det ju oxå vara men visst vore det fint om man skulle vilja ha klocksnack till något mer än gratis värderingar och om man kunde lära sig lite svensk hyfs. ;)
Fråga: är detta ett klocksnacksproblem eller ett samhällsproblem i stort?

Folk tror verkligen att detta forum är något allmänt värderingsinstitut...och det kan det ju oxå vara men visst vore det fint om man skulle vilja ha klocksnack till något mer än gratis värderingar och om man kunde lära sig lite svensk hyfs. ;)
Fråga: är detta ett klocksnacksproblem eller ett samhällsproblem i stort?
Är svensk hyfs bättre än tex annat lands hyfs?

Vem vet, snart får du visa leg på bolaget :) du kanske har hittat Shangri la och ungdomens källa. Själv tycker jag det är åldersdiskriminering att ingen frågar mig om leg längre på bolaget.

Jag är i åldern där folk frågar ibland - och att det då beror på vad jag handlar.
Nån dyrare flaska vin - aldrig.
Ett par flasköl - nästan varje gång.

Gällande värdet på klockan... 100-200 kr-ish.

Jag är i åldern där folk frågar ibland - och att det då beror på vad jag handlar.
Nån dyrare flaska vin - aldrig.
Ett par flasköl - nästan varje gång.

Gällande värdet på klockan... 100-200 kr-ish.
Äh, säkert nån hundring till iaf... med färskt batteri. :D

Själv börjar jag närma mig åldern där folk kan börja fråga åldern av omvänd anledning..o_O:facepalm:

Tycker den här tråden inte tillför något mer än diskussion of topic.

Låser den.

Den undertecknade trådstartaren har inte varit aktiv på forumet sedan 4 minuter efter sitt inlägg. Om han har eventuella synpunkter på andras "syrliga" svar som du säger så tror jag nog att han kan ta det själv..
I övrigt verkar han ju fått bud på sin klocka i tråden, inte dåligt alls ;)

Jag tycker att vi ska ha högt till tak för att nya medlemmar söker sig hit för kunskap kring värde, på ett sätt justifierar det klocksnack som institution av kunskap. För en persons intresse av klockor kanske börjar med just en sån här tråd.

Är även förvånad av ditt inlägg @Affe har alltid sett dig väldigt välkomnande till nya medlemmar, men denna kanske var droppen som fick de att rinna över.

@Aquaracer2 ibland är det bättre att låta bli.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp