• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cesura

Köpte klocka på distans av @Cesura. Den anlände snabbt och mycket välpacketerat, stort tack för en smidig affär och jag handlar gärna av dig i fortsättningen också!

Köpte klocka till mitt bröllop på distans av @Cesura. All kommunikation var supersnabb, hjälpsam på alla vis och väl förpackat vid ankomst! Klockan var i fantastisk skick och allt enligt beskrivning. Stort tack för outstanding bemötande :)

Köpte en Grand Seiko från @Cesura. Den skickades omgående efter betalningen och skicket var väl beskrivet. Kommunikationen var dessutom mycket bra. Tack för affären!

Köpte en fantastiskt fin GS från Cesura, allt var ernligt beskrivning och affären avslutades smidigt och med fullt förtroende. Jag vill minnas att vi har gjort affärer tidigare också, och hoppas det sker fler i framtiden. GG!

Surrade lite om klockor och köpte en Cartier f2f av denna trevliga herre. Har bara gott att säga om hela affären, jag gör mer än gärna affärer igen!

Tack för en fin klocka!

Har köpt en vintage Seiko av @Cesura - skickades direkt efter betalning, välpaketerad och skicket på klockan upplevdes bättre i verkligheten än vad bilderna visade. Får mina fulla rekommendationer och gör gärna affärer igen!

Vi lyckades få till en snabb, trevlig och problemfri f2f för klockaffär :) Nemas problemas och absolut Goodguy i min bok!

Köpte en credor av @Cesura .Mycket smidig affär, var på plats lite tidigt och då tog han sig också dit före utsatt tid så att jag slapp vänta. Klockan var i mycket bra skick, precis som beskrivet.

Tillbaka
Topp