• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cheap-ass dussin-, mode- och parfymklockor

Är det inte sant då? Någon Accent har aldrig varit aktuellt i min närhet.

Beror på vad personen som bär den tycker. Jag såg många Axcent klockor när jag var yngre så jag tror att de var ganska poppis. Finns mängder med fula, ofunktionella klockor med varierande kvalitet i alla prisklasser. Visa gärna en bild på dig som 15åring så kan vi kolla in din stil och vilka märken du föredrog :D

Hur som helst var inte den här diskussionen tanken när jag startade tråden.

Nej, poängen var att Accent varit tufft eller på modet. Det jag motsätter mig.
Ja vi tyckte det när vi var 15 år, och om du befann dig i Gnesta i början slutet av 90-talet/början av 00-talet så skulle du nog dragit slutsatsen att Accent/Storm/Diesel var riktigt inne (liksom Psycho Cowboy och Fila). Men det är ju inte samma sak som att det var en vedertagen sanning. Var det snyggt? Inte så värst.

Ja vi tyckte det när vi var 15 år, och om du befann dig i Gnesta i början slutet av 90-talet/början av 00-talet så skulle du nog dragit slutsatsen att Accent/Storm/Diesel var riktigt inne (liksom Psycho Cowboy och Fila). Men det är ju inte samma sak som att det var en vedertagen sanning. Var det snyggt? Inte så värst.
Mmmm, Gnesta på 90-talet. Adidasbyxor, Championtröja och GUL-klocka på Freja:D.

Oj vad den här tråden har dött :-O Dags att fylla på lite.
46F22C68-1439-4D34-8E2C-DBA7546EA53C.jpeg
EBD5629C-F031-4614-B3C8-5EE7D247A4A8.jpeg
F57B75F4-8707-4B44-B05E-8614D68D4A5F.jpeg
B6895CED-83D6-4318-BA74-749F7A07E8B4.jpeg
BEDE15C2-C29A-4BA6-BB5D-EB9B90F5A19F.jpeg
4F9FA94D-4150-4418-9908-5A9C676BD751.jpeg

Så jävla synd att jag inte har bilder på den: året var 2002 och jag hade en Calvin Klein-dressare (tom glömt exakt hur den såg ut) där färgen på tavlan bytte med temperaturen om jag minns rätt - var svinfet, men glömdes på en badstrand 🙈

Köptes nog begagnad för ett par hundringar.

Så jävla synd att jag inte har bilder på den: året var 2002 och jag hade en Calvin Klein-dressare (tom glömt exakt hur den såg ut) där färgen på tavlan bytte med temperaturen om jag minns rätt - var svinfet, men glömdes på en badstrand 🙈

Köptes nog begagnad för ett par hundringar.
Du borde leta på eBay, skitskoj att ha något som man kan anknyta till på ett personligt plan. Det är därför jag har kvar min CK :)

Tillbaka
Topp