• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cheepo63 tillbaka.....

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Efter 8 månaders rehabilitering så har jag lyckats masa mig tillbaka till detta beroendeframkallande forum. Har så smått börjat jobba med läder igen och det känns förbannat kul. Det går lite trögt men jag hoppas kunna komma tillbaka till fornstora dagar. Har haft en del förfrågningar om att göra band, klockrullar mm men inte orkat ta tag i det. Nu har jag fixat ett litet hörn där jag förhoppningsvis kan tillverka dessa grejor.

/Cheepo63
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Efter 8 månaders rehabilitering så har jag lyckats masa mig tillbaka till detta beroendeframkallande forum. Har så smått börjat jobba med läder igen och det känns förbannat kul. Det går lite trögt men jag hoppas kunna komma tillbaka till fornstora dagar. Har haft en del förfrågningar om att göra band, klockrullar mm men inte orkat ta tag i det. Nu har jag fixat ett litet hörn där jag förhoppningsvis kan tillverka dessa grejor.

/Cheepo63
Kul, välkommen tillbaka!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Välkommen tillbaka,
Detta om något är ett tecken på att du ska vara här :)
Capture.PNG
 

M.B.

Cartier
Welcome back, that is some great leatherwork you have on Instagram, but you do realize that your name and passport number are published and fully public? I would advise you to censor that ASAP.
 
Topp