• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Chopard Alpine Eagle 41 mm

Lello

Omega
Pris
125
Returpolicy
Nope.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ja, vad skall man säga. Ni vet hur det kan vara...

Bara dagar efter att jag funnit min kärlek är det dags för den att lämna. Varför? Min 34 mm OP är helt enkelt mer "jag". Jag älskar klockan, men mer som ett vackert objekt än något jag drar tre kalla efter jobbet bärandes. Den kommer helt enkelt inte få den handledstid den förtjänar.

Trots det faktum att denna med sina 41 mm bärs förvånansvärt smidigt. Mycket bättre än en Sub c exempelvis.

Ovanlig modell både som ny och begagnad.

Inhouse COSC verk. Chopards egna stålblandning som har en helt galen lyster. Tavlan är magisk. Aldrig sett något liknande.
Klockan ger i verkligheten ett intryck som lätt är i paritet med AP / Patek / VC. No joke.

Gietvis fullset. Uttagen i Sv. i mars innevarande år. Alla papper, box, tagg, länkbitar osv osv.

Billigast i EU ligger på 125 k. Jag lägger mig där i trakterna. Behov av pengar har jag inte. Behov av den perfekta klockan däremot ...

Byten? Rolex Explorer 36 mm, både stål och tvåton är av intresse. Yacht master 37 alt 40 mm. Kanske en femsiffrig Sub, GMT eller Seadweller?... Jag är inte omöjlig, try me ! :)
 

Bilagor

  • IMG_4880.jpeg
    IMG_4880.jpeg
    586.8 KB · Visningar: 73
  • IMG_4893.jpeg
    IMG_4893.jpeg
    506.5 KB · Visningar: 75
  • IMG_4894.jpeg
    IMG_4894.jpeg
    761.2 KB · Visningar: 74
Senast ändrad:
Topp