• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ChrisQ

ChrisQ

Basic
2-Faktor
Ni som gjort affärer med mig. Lämna gärna en liten rad om upplevelsen nedan. Det skulle uppskattas.
Tack på förhand!

Fridens liljor,
Chris

Köpt en canada goose av Chris idag på distans! Jackan uppfyllde förväntningarna, såg ut som beskrivet och jag är jättenöjd. Chris var trevlig och en toppenkille att göra affärer med!
//
Johan

Sålde ett par band till Chris! Supertrevlig och smidig, precis som vill vill ha det som säljare. Helt klart en 100 % GG i min bok, gör gärna affärer igen!

Först ut att köpa en klocka av @ChrisQ vad det verkar och det skulle jag inte tveka att göra igen. Bra kommunikation, extremt snabb leverans och professionellt packat. GG som rekommenderas!

Köpt en klocka via forumet, betalning i förskott. Klockan helt enligt beskrivning.
Väldigt väl packat, god kommunikation och snabb leverans!
100% GG i min bok 👍

Tillbaka
Topp