- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Ingen returom inget annat överenskommits.
- Bilder Skickat
- Ja
Sommaren är slut, och det kliar som vanligt i fingrarna efter något nytt. Säljer därför min fina Christopher Ward C60 Trident Pro.
Utplockad i mars i år, så 4,5 års garanti kvar.
Färgen heter Pool Blue och har utgått ur sortimentet. Poppar riktigt fint i ljuset.
Det är min första Christopher Ward och jag är riktigt imponerad av hur gedigen och välbyggd den är.
Bra storlek med 40 mm diameter och tunna 11,3 mm tjocklek. 20 mm mellan luggarna.
Skruvad länk med grym passform mot boetten.
Spänne med möjlighet till snabb och dold justering av längden på länken utan verktyg.
Keramisk vridring och starkt lysande lume.
Skicket är mycket bra, finns normala spår av användning på ett par länkbitar och på spännet. Boetten repfri.
Självklart fullset, tillkommer även ett blått gummi i samma färg som urtavlan.
Kan ta byten mot annan mikro, Seiko eller Longines tex. Bytesvärde samma som försäljningspris.
Finns i Huddinge eller skickas på min bekostnad.
Utplockad i mars i år, så 4,5 års garanti kvar.
Färgen heter Pool Blue och har utgått ur sortimentet. Poppar riktigt fint i ljuset.
Det är min första Christopher Ward och jag är riktigt imponerad av hur gedigen och välbyggd den är.
Bra storlek med 40 mm diameter och tunna 11,3 mm tjocklek. 20 mm mellan luggarna.
Skruvad länk med grym passform mot boetten.
Spänne med möjlighet till snabb och dold justering av längden på länken utan verktyg.
Keramisk vridring och starkt lysande lume.
Skicket är mycket bra, finns normala spår av användning på ett par länkbitar och på spännet. Boetten repfri.
Självklart fullset, tillkommer även ett blått gummi i samma färg som urtavlan.
Kan ta byten mot annan mikro, Seiko eller Longines tex. Bytesvärde samma som försäljningspris.
Finns i Huddinge eller skickas på min bekostnad.