• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C60 Trident Pro

Pris
5000
Returpolicy
Nej, då klockan har långt kvar på garantin
Bilder Skickat
  1. Ja
E8C325D2-E4A5-498F-ADFA-2DABCC5DB574.jpeg
928A27B3-E062-4082-A3F4-8EB70E158405.jpeg
8C9415FC-DB39-492D-ACB8-FB4627C6F8E7.jpeg
EDEA6E01-4B17-40FC-98F2-95120224AE76.jpeg
8C20C477-913C-4A36-AA48-94DE1728B4FB.jpeg
0B942EF3-BCD3-4B75-9AEC-B777540214B5.jpeg

På grund av en bytesaffär där klockan jag fick inte var i utlovat skick så är denna åter i min ägo, men då jag fortfarande har för små handleder så lägger jag upp annonsen på nytt.
Edit: Har insett att den faktiskt inte är för stor, därför skulle även byte mot samma storlek/större funka, så länge jag får loss lite pengar.
Intressanta byten är Skx007 med pengar åt mitt håll eller mot Sinn 104 med pengar åt ditt håll. Eller kanske en Helm Vanuatu V4 eller annan microbrand dykare samt pengar. Men alla bytesförslag beaktas.

Klockan är inköpt i slutet av februari i år och har alltså långt kvar på sin 5 år långa garanti. 43 mm, 600 meter WR. Har en väldigt praktisk micro-adjustment funktion i spännet. Röd keramisk bezel.
Klockan är i fint skick, finns något litet märke efter länkbyte samt några swirls och hairlines på länken. Kommer såklart fullset med extra länkbit efter att ha justerat den till min storlek. Banden på bilden (förutom original-länken såklart) är bara för att visa klockan och följer ej med.

Om du har frågor eller bytesförslag så är det bara att skriva.
Ev. Byte sker F2F i Uppsala eller i Stockholm, eller om du har någon bra och säker lösning på frakt så funkar även det.

Klockan skickas rek om affär görs upp på distans.

Tack KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp