• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C63 Sealander

morgel

Omega
2-Faktor
Pris
6500 SEK
Returpolicy
Om beskrivningen inte stämmer så löser vi det
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min CW Sealander då den får alldeles för lite handledstid hos mig, och jag vill lägga pengarna på andra intressen. Inga byten är således intressanta denna gång.

Ruggigt bra finish och komfort för prisklassen denna modell befinner sig i. "Lightcatcher"-boetten lever verkligen upp till namnet då den fångar och leker med ljuset på ett oerhört trevligt sätt.

Grymt bra mått med sina 39mm i diameter, 45.8mm lug-to-lug och 11.25mm tjocklek. Den upplevs faktiskt ännu tunnare pga den smarta boettformen.

Under safirglaset på baksidan sitter den populära arbetshästen Selitta SW200-1 som gör ett bra jobb och tickar på i 38 timmar med en gångavvikelse på cirkus +5 s/dygn i min ägo.

Länken som är 20 mm bred vid luggarna har quick-release och byts således väldigt enkelt mot andra band, och jag skickar med ett knappt använt korallfärgat läder från Geckota och ett Barton Elite silikonband i två olika längder som båda också har quick-release och hyggligt färgmatchar med detaljer på urtavlan samt sekundvisaren. Ett superbekvämt stretchigt single-pass-NATO bjuder jag också på.

GADA-faktorn och OWG-potentialen är som ni märker stark i den här modellen!

Klockan köptes direkt från CW våren 2021 och är i gott men använt skick. Dings, swirls och hairlines på framförallt länk och clasp som uppstår vid normalt användande finns, och jag har försökt fånga dem på bilderna.

Bjuder på spårbar frakt via PostNord efter betalning, alternativt kan vi ordna F2F-möte i Stockholmstrakten om du har goda referenser.

Hör av dig vid ytterligare frågor!

Slutligen, stort tack till KS för annonsmöjligheten och för ett väldigt trevligt forum!

1.jpg
2.jpg
6.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
 
Topp