• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C9 Moonphase

Kyroc

Breitling
Pris
5500
Returpolicy
e
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Jag har en C9 Moonphase från Christopher Ward till salu. Inköpt september 2016 från CW's hemsida. (lite mindre än 4 år garanti kvar). Klockan kom med ett PCL-bracelet men har bytt till ett blått hirsch band som även det inkluderas vid eventuell försäljning.

Klockan är i gott skick, stålarmbandet har några små swirls och klockan har någon enstaka liten swirl (svår att få på bild och svår att se i verkligheten med).
Se bilder, försökt få med alla vinklar och sidor av intresse men om någon annan vinkel skulle vara intressant är det bara att höra av sig. Jag har alla tillbehör som kom med klockan kvar i min ägo (boxar, cert från CW).

Lite specifikationer:
*Höjd 13,3 mm
*Diameter 40mm
*Calibre JJ04 - modified ETA 2836-2
*20 mm på armbandsbredd
*38 hour power reserve

Jag hade tänkt mig 8000 (uppdaterat pris 5500 kr, rek pris på CW's sida var 16000 när den fanns inne). Den finns i Jkpg för F2F, alternativt Stockholm då jag är där relativt ofta. Går även att skicka via postnord men då står köparen för risken och frakten. Om klockan skickas gäller 24 timmar retur, f2f är det ingen retur då pengarna ska gå till ett annat objekt.

Betalning hade jag tänkt mig via swish eller banköverföring beroende på köpares preferens.

Tack för er tid!

Mvh, Max

IMG_0571.JPG IMG_0575.JPG IMG_0576.JPG IMG_0577.JPG IMG_0578.JPG IMG_0580.JPG IMG_0865.JPG
 
Senast ändrad:
Topp