Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
H. Upmann Half Corona.
![]()
Förvarar inte klockorna hemma, men ska fixa en bild någon dag när jag hinner.Villa jävla chefklockor du har!!! YM. Kan du inte slänga upp en bild på samlingen
Förvarar inte klockorna hemma, men ska fixa en bild någon dag när jag hinner.
Tackar! Låter mycket trevligt med KS-herf!Jättefina! Vi får köra en herf hos mig när vi får radhuset så ska vi äta gott och kolla lite klockor. Har tänkt styra upp en ksherf vid tillfälle.
Jättefina! Vi får köra en herf hos mig när vi får radhuset så ska vi äta gott och kolla lite klockor. Har tänkt styra upp en ksherf vid tillfälle.
YeaaaaahJättefina! Vi får köra en herf hos mig när vi får radhuset så ska vi äta gott och kolla lite klockor. Har tänkt styra upp en ksherf vid tillfälle.
Jag tar med Rom, om jag får kommaJättefina! Vi får köra en herf hos mig när vi får radhuset så ska vi äta gott och kolla lite klockor. Har tänkt styra upp en ksherf vid tillfälle.
Jag tar med Rom, om jag får komma![]()
Klart som fan du får komma, men då ska du ha med bägge YM...frugan vill gärna få titta på den 37:anJag tar med Rom, om jag får komma![]()

Shotgun!!Jag tar med Rom, om jag får komma![]()
Så jävla trött på skit som denna
![]()
Just nu är vi hos min kusin i CT och jag satt på verandan igår vid 21 och tände en av dem rullade nicaraguanska som jag köpte i NYC, 1/3 rökt och jag är sönderbiten av mygg och annat skit![]()
Touche broder då jag vet att du syftar på mig egentligen.Mygg dras till skit, det du röker alltså![]()

Touche broder då jag vet att du syftar på mig egentligen.
Fitta.
![]()
Macanudo?Så jävla trött på skit som denna
![]()
Just nu är vi hos min kusin i CT och jag satt på verandan igår vid 21 och tände en av dem rullade nicaraguanska som jag köpte i NYC, 1/3 rökt och jag är sönderbiten av mygg och annat skit![]()
Varför?Washington State... Inte den roligaste platsen att röka cigarr på :/