• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Liten kvällsrök
IMG_0998.JPG

Tackar, den ska jag besöka! Jag läste om den butiken på Trip Advisor och recensionerna verkar vara blandade mellan "superbra" och "onödigt dyrt".

Min erfarenhet av Karibien är att priset på pinnar, rom, och allt som hör till, åker upp så fort de hör min dialekt och tar mig för en amerikan som blir helt stjärnögd bara man hör att produkterna kommer från Kuba. Jag måste alltid förtydliga att jag kommer från europa och ibland lägger jag mig till med en fejkad brytning bara för att slippa den delen av förhandlingen. :)

Lite BBQ idag, passa på att röka något jag köpte i Poznan. Ingen höjdare men är den tänd så måste jag röka upp den...

Har vi någon skåning i tråden? Hade varit kul att ses på ett par cigarrer så som ni i norr gör.
IMG_1017.JPG
Köpt cigarr i Poznan.
Tyskie piwo i bakgrunden vid grillen.
Jesteś Polakiem?

Tillbaka
Topp