Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, den ska jag besöka! Jag läste om den butiken på Trip Advisor och recensionerna verkar vara blandade mellan "superbra" och "onödigt dyrt".
Har inte varit där själv men en kompis som bor i Tampa sa bra saker om det här stället: http://litcigarlounge.com/Någon som har tips på cigarrlounger/barer där man får röka cigarr i Miami, sarasota eller tampa? Åker på torsd!
Ni har det så bra!!
Jajjamän!Ni har det så bra!!
Haha går fort att röka. Min Bolivar Extra Coronas från 1998 som jag rökte efter turen hade täckbladet spruckit ordentligt på ner till mitten men dä ba å köörAj då. Du får ge bort dom till mig!![]()
Den var fullpackad.@gruby halvtom gör den ju ingen nytta?! Då hjälper inte skummet nånstans. Sen tror jag ni är smått värdelösa på köra skoter![]()
Ljug inte. Du åkte i 30 blås o var rädd!Den var fullpackad.
Kör nog skoter bättre än du gör.
Den var fullpackad.
Kör nog skoter bättre än du gör.
Köpt cigarr i Poznan.Lite BBQ idag, passa på att röka något jag köpte i Poznan. Ingen höjdare men är den tänd så måste jag röka upp den...
Har vi någon skåning i tråden? Hade varit kul att ses på ett par cigarrer så som ni i norr gör.
![]()
Visst är det braKöpt cigarr i Poznan.
Tyskie piwo i bakgrunden vid grillen.
Jesteś Polakiem?
Dobrze brat, bravo!Visst är det bra
Bara halv, den bästa halvan![]()
Gärna det. Var väl prat om att åka båt?Dobrze brat, bravo!
Du får komma upp och röka med oss i huvudstaden!
Lite BBQ idag, passa på att röka något jag köpte i Poznan. Ingen höjdare men är den tänd så måste jag röka upp den...
Har vi någon skåning i tråden? Hade varit kul att ses på ett par cigarrer så som ni i norr gör.
![]()
Alltså en Cohiba från DR...tycker du ska unna dig en från Kuba.nyårs cigarren en amerikansk cohiba
Har ju vårvärme nuHåller till i Lund men det röks inte speciellt mycket. Mest på sommaren för min del.
Har ju vårvärme nu![]()
Alltså en Cohiba från DR...tycker du ska unna dig en från Kuba.[/
Alltså en Cohiba från DR...tycker du ska unna dig en från Kuba.
Ja men säg att du är i US and A ffsja röker nästan bara kubanska cohiba men i staterna har dom inte börjat sälja dom än. Finns för överpriser i vissa butiker men dessa från dominikanska är helt okej![]()
FJa men säg att du är i US and A ffs
Då är det en helt annan sak!