• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Romeo Y Julieta Churchills, kraftfull med inslag av örter, kaffe och nötter, med rum Angostura 1824.:)
IMG_0456.JPG
En av mina favoriter! Gifter sig bäst av alla pinnar med en hederlig iskalla coca Cola!
 

mikjon

Omega
Lägger ut en blänkare här, några som är intresserade av att att träffas och puffa på några goda pinnar och testa cognac tillsammans. Jag kan bjuda på cognac Daniel Boujus sortiment eftersom vi är en av importörerna av cognac Bouju? Skulle vara riktigt kul och intressant?
Mikael
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Lägger ut en blänkare här, några som är intresserade av att att träffas och puffa på några goda pinnar och testa cognac tillsammans. Jag kan bjuda på cognac Daniel Boujus sortiment eftersom vi är en av importörerna av cognac Bouju? Skulle vara riktigt kul och intressant?
Mikael
Väldigt intresserad!
Cognac vore kul att lära sig mer av, endast druckit Hennesey vad jag kan återkalla.
 

BOTL

Panerai
Lägger ut en blänkare här, några som är intresserade av att att träffas och puffa på några goda pinnar och testa cognac tillsammans. Jag kan bjuda på cognac Daniel Boujus sortiment eftersom vi är en av importörerna av cognac Bouju? Skulle vara riktigt kul och intressant?
Mikael
Provning är alltid roligt, vart håller du till?
Nästa lördag finns det riks för att jag är i Sthlm och tänkte dra några cigarrer med den som vill på Tweed. Ska bara kolla om jag hittar hotell för en human slant.
 

BOTL

Panerai
Lägger ut en blänkare här, några som är intresserade av att att träffas och puffa på några goda pinnar och testa cognac tillsammans. Jag kan bjuda på cognac Daniel Boujus sortiment eftersom vi är en av importörerna av cognac Bouju? Skulle vara riktigt kul och intressant?
Mikael

Hittar inget på systemet, vart finns sortimentet som är tillgängligt att skådas? Hur tycker du den står sig mot Delamain?
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Provning är alltid roligt, vart håller du till?
Nästa lördag finns det riks för att jag är i Sthlm och tänkte dra några cigarrer med den som vill på Tweed. Ska bara kolla om jag hittar hotell för en human slant.
Äntligen, din bonde ;)
Hör av dig när du vet och om du har hittat hotell så bokar jag bord, vi äter först och röker efter :)
 

mikjon

Omega
Hittar inget på systemet, vart finns sortimentet som är tillgängligt att skådas? Hur tycker du den står sig mot Delamain?
Inget som ligger på systemet, själv finns jag i Vadstena.
Två skilda cognac stilar Delamain är feminim och elegantare i stilen beror på att den lagras enbart på gamla fat aldrig nya. Bouju är motsatsen, maskulin med kraftiga toner av torkade frukter, fatkaraktär eftersom den lagras ganska länge på nya fat.
 

BOTL

Panerai
Inget som ligger på systemet, själv finns jag i Vadstena.
Två skilda cognac stilar Delamain är feminim och elegantare i stilen beror på att den lagras enbart på gamla fat aldrig nya. Bouju är motsatsen, maskulin med kraftiga toner av torkade frukter, fatkaraktär eftersom den lagras ganska länge på nya fat.

Va fan är du tvungen att bo så långt bort. Eget cigarrum och allt dessutom!
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Idag fick jag dessa trevliga juniorer. Blev speciellt sugen på en 1990. Tycker att dem är i minsta laget men tyckte att dem 50 minuterna jag satt i helger blev lite mycket så det blir nog ett bra sätt att få mer intresse. Och är dem små får man ta två?
IMG_20170207_231629.jpg
IMG_20170207_231743.jpg

Nu väntar jag bara tålmodigt på humidoren som borde dyka upp innan fredag :cigar:
 

The lord

Audemars
Idag fick jag dessa trevliga juniorer. Blev speciellt sugen på en 1990. Tycker att dem är i minsta laget men tyckte att dem 50 minuterna jag satt i helger blev lite mycket så det blir nog ett bra sätt att få mer intresse. Och är dem små får man ta två?
IMG_20170207_231629.jpg
IMG_20170207_231743.jpg

Nu väntar jag bara tålmodigt på humidoren som borde dyka upp innan fredag :cigar:
Snyggt , min fru heter patel i efternamn.
 
Topp