Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kompis, du skriver Montecristo men håller i en Romeo y Julieta...Montecristo, denna tyvärr med dåligt drag.
![]()
Fasiken var nog lite snurrig, klart att det ska vara RyJKompis, du skriver Montecristo men håller i en Romeo y Julieta...

. Kanske inte jag som är på humör....Den där rökte jag mycket förut, men sedan sjönk kvaliten, kanske bättre nu. Vad har du för årgång på dina?Nu är jag på humör igen. Por Larranaga.
![]()
Jag tänker tvinga er att prova denna pinne. Så de så.
L40 står det för längdenSvinlång Drew Estate L40 så jag klippte av en bit och gav kollegan
![]()
Högst troligt! Står inte för den "goda" smaken iafL40 står det för längden![]()

Den där cognacen känner jag igenNjuter av lugnet. Frugan som sällskap, underbart.
En skvätt cognac, Bolivar Tubos No.1 från 2003. Zest, ceder, honung och te. Gott.
![]()
På just Cohiba har man höjt från 20 kr/st upp till 40kr/stVet inte om det har tagits upp här men jag läste på www.cigarrlagret.nu ang. prishöjning på Cohiba.
"Chockhöjning av Priserna på Cohiba - 2017-06-01
Habanos S.A. som är det företag som exporterar Havannnacigarrerna från Kuba och som ägs till hälften av den Kubanska staten, har precis genomfört en kraftig prishöjning av cigarrer av märket Cohiba.
Som skäl för detta anger man att produktionen för närvarande kraftigt understiger efterfrågan på sagda cigarrer.
Prisändringen är från och med den 1:a Juni.
Den nya prislistan offentliggjordes i Sverige först igår, så jag har tagit mig friheten att avaktivera alla Cohibacigarrer i webshopen då jag endast har ett mindre lager av cohiba hemma p.g.a. relativt låg efterfrågan bland mina kunder på dessa cigarrer.
(Som alla väl redan vet så täcks ju svenskarnas behov av ex.vis Cohiba Esplendidos nästan helt av det som köps av svenska turister på svarta marknaden i Havanna).
Cohiba kommer åter att vara tillgängliga på webshopen så snart som jag hunnit ändra priserna.
MVH Jakob Bergström"
Är inte riktigt någon stor köpare utav Cohiba, så det berör mig inte jättemycket. Någon som vet hur mycket dyrare de kommer bli?
Välkommen tillbaka! Ångrar du dig nu med din försäljning?I'm back
![]()
Inte så mycket ångra som längtat tillbaka inför kommande sena ljumma sommarkvällarVälkommen tillbaka! Ångrar du dig nu med din försäljning?![]()