Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hänger på hur känslig du är. Själv försöker jag undvika det och se till att jag har ätit innan jag röker nåt i storlek corona/robusto eller större, eftersom jag kan få en för stark nikotinrush annars. Ett tips är att ha nåt litet med socker, typ kaka, chokladbit eller läsk, till för att motverka nikotinet.Hej gott folk,
Ni som expert på ciggar, kan man röka för hungrig magen?
Hänger på hur känslig du är. Själv försöker jag undvika det och se till att jag har ätit innan jag röker nåt i storlek corona/robusto eller större, eftersom jag kan få en för stark nikotinrush annars. Ett tips är att ha nåt litet med socker, typ kaka, chokladbit eller läsk, till för att motverka nikotinet.
Längst upp på denna sida ser du en purito som jag rökte på väg hem från jobbet i går. Då hade jag inte ätit sen lunch, ca fyra timmar tidigare. Det var inga som helst problem, eftersom Camacho Connecticut är ganska mild, och formatet på just denna var så pass litet. Ca 20 minuter röktid.Tackar, ska notera det.
Längst upp på denna sida ser du en purito som jag rökte på väg hem från jobbet i går. Då hade jag inte ätit sen lunch, ca fyra timmar tidigare. Det var inga som helst problem, eftersom Camacho Connecticut är ganska mild, och formatet på just denna var så pass litet. Ca 20 minuter röktid.
En av mina absoluta favoriter! Finns både som purito och robusto och säljs på Brobergs i Sturegallerian.ska testa den, blev nyfiken
Det beror på din tolerans för nikotin samt på vad du ska röka. En lagrad kuban eller vintage innehåller inte alls mycket nikotin jämfört med många ickekubaner där peppar och nikotin är väldigt påtagbar.Hej gott folk,
Ni som expert på ciggar, kan man röka för hungrig magen?
Det beror på din tolerans för nikotin samt på vad du ska röka. En lagrad kuban eller vintage innehåller inte alsl mycket nikotin jämfört med många ickekubaner där peppar och nikotin är väldigt påtagbar.
Du vannSiglo V o hockey
![]()
7 veckor är orimligt!!!!!!!!!Fan va gott å röka...7 veckor sen sist
![]()
![]()
Fick hem denna idag! Mycket fin, grym kvalitetskänsla bara av att hålla den i handen. Behöver bara flinta och måste kolla vad jag behöver för gas, eftersom ventilen inte verkar komma överens med min Xikar-gas. Cartier-butiken kanske har rätt grejor, får åka förbi och kolla. Hoppas på att få ordning på den!
![]()
![]()
Tack för varningen! Kunde rätt snabbt konstatera att den hade en annorlunda ventil än min Xikar, så ingen forcering har inträffat. Tar med den till Cartier och hör efter vad jag behöver!Det är extremt känsliga ventiler på dem som gärna ”dör” om du forcerar i en vanlig burk med gas.