Fjällgrisen
Basic
Du får återkomma med hur davidoff royal varVar på Brobergs igår och samplade lite. Vilken blir det på balkongen ikväll...
Är ju svag för Eiroa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får återkomma med hur davidoff royal varVar på Brobergs igår och samplade lite. Vilken blir det på balkongen ikväll...
Är ju svag för Eiroa
Vad är det för pinnar?Någon som vet om lost n found sample pack går att köpa från någon svensk sida?
Vad är det för pinnar?
Jag har ett oöppnat bundlel som ligger och mognar till sig och sen får jag ytterligare ett till månadsskiftet via kindcigars!!Någon som vet om lost n found sample pack går att köpa från någon svensk sida?
Nu lugnar vi ned oss lite så du inte drar i dig alla 20 på en gång! Du har ju lovat några till husse ocksåJag har ett oöppnat bundlel som ligger och mognar till sig och sen får jag ytterligare ett till månadsskiftet via kindcigars!!
Så totalt 20 stycken av dom där bad boysen.
magiskt bra!!
bättre än så, vi har ju gemensamvårdnad, men kanske kan vi byta till oss en PP eller 2...Nu lugnar vi ned oss lite så du inte drar i dig alla 20 på en gång! Du har ju lovat några till husse också
Du får återkomma med hur davidoff royal var
Några ord om den där som vardagsgarre?Kvällsgarre. Efter träning, innan läggdags
Tycker den är ok men köper den nog inte igen. Provar runt en del för att hitta prisvärda vardagsgarrar men tycker nog Perdomos Fresco bundle ligger bäst till.Några ord om den där som vardagsgarre?