• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Har nog bara testat cigarr nån enstaka gång. Blir sugen när man ser alla bilder här. Vad har herrarna för tips till en gröngöling? Tar tacksamt emot alla tips😊
Rocky Patel. Lättrökta, prisvärda och man slipper frustrationen jag hade i början med pluggade kubaner.

Har nog bara testat cigarr nån enstaka gång. Blir sugen när man ser alla bilder här. Vad har herrarna för tips till en gröngöling? Tar tacksamt emot alla tips😊

Jag är också "nybörjare" och dessa två har varit bra tycker jag :)

Rocky Patel. Lättrökta, prisvärda och man slipper frustrationen jag hade i början med pluggade kubaner.

Tack för tipsen! Har några semesterdagar snart, blir att testa då:cigar:

Tack för tipsen! Har några semesterdagar snart, blir att testa då:cigar:
+1 på Camacho connecticut! En av favoriterna utanför RP:s sortiment!

C793F949-5018-4092-BB6C-D261EA44DA51.jpeg

Bra tips men delar inte riktigt din uppfattning om frustrationen kring pluggade kubaner. Underbara cigarr att röka och skulle man stöta på en pluggad så finns det en lösning till det, perfect draw.

Tillbaka
Topp