Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll med om att B är bättre?
Den är mer av allt men gillar båda samt nya Connie 2. just denna A är från 2020 en låda som jag öppnade idag.Håll med om att B är bättre?
Du verkar ha en massa godingar i lager @Hebbe vad har du för Humidor att förvara alla i om jag får vara nyfiken?Den är mer av allt men gillar båda samt nya Connie 2. just denna A är från 2020 en låda som jag öppnade idag.
Mer av allt är en bra beskrivningDen är mer av allt men gillar båda samt nya Connie 2. just denna A är från 2020 en låda som jag öppnade idag.
Adorini Roma (skåp)Du verkar ha en massa godingar i lager @Hebbe vad har du för Humidor att förvara alla i om jag får vara nyfiken?
Då är det läge att fylla på med lite mindre cigarrer!En av mina favvos måste jag säga!
Tråkiga är de börjar bli lite kallare
Inga dåliga alls du rekommenderar!Då är det läge att fylla på med lite mindre cigarrer!
Kan rekommendera dessa, som jag oftast har i humidoren:
Rocky Patel Vintage 1999 Juniors
Rocky Patel Vintage 1999 juniors, Rocky Patel Vintage 1999, Rocky Patel Vintage, Rocky Patel, Vintage 1999,Rocky Patel, Rocky Patel Cigars, Rocky Patel Premium CigarsRocky Patel Vintage 1999 Juniors - VitolaShort PanatelaDimensionerLängd: 4 (102 mm)Ring:www.kindcigars.seLa Galera Maduro Vitola No. 1 Short Robusto
La Galera Maduro Vitola No. 1 Short Robusto hos Kind Cigarswww.kindcigars.se
Hela Vintage-serien finns i den storleken, så bara att köpa en ask (en riktigt fin ask, för övrigt) av ditt favoritår.Inga dåliga alls du rekommenderar!
Gillar Rp gör riktigt bra cigarrer över lag gillar 1992 lite mer dock Aj är jäkligt prisvärda över lag