• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Premiumröka. Gör lite ont att lådan nu bara har 4 Lusitanias kvar....
8483.jpg

Jag är på väg in i cigarrträsket och har noll koll på allt. Kände att det var rätt väg att gå nu som två barns far till en 2,5 åring och en 0,5 åring. En hobby som kräver egentid. Köpte en låda av följande: se bifogade. Känner redan nu att jag vill fylla på då de flesta (alla) kommer förmodligen gå åt på kommande resa. Det jag söker är tips på prisvärda men även komplexa rökdon för en nybörjare.

Ps. Första inlägget på 8 år.

Bilagor

• IMG_3568.jpeg
    IMG_3568.jpeg
    100 KB · Visningar: 1
  • IMG_3569.jpeg
    IMG_3569.jpeg
    70.6 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Jag är på väg in i cigarrträsket och har noll koll på allt. Kände att det var rätt väg att gå nu som två barns far till en 2,5 åring och en 0,5 åring. En hobby som kräver egentid. Köpte en låda av följande: se bifogade. Känner redan nu att jag vill fylla på då de flesta (alla) kommer förmodligen gå åt på kommande resa. Det jag söker är tips på prisvärda men även komplexa rökdon för en nybörjare.

Välkommen i träsket!

Perdomo producerar några av mina favoritpinnar och är det jag har mest av i humidoren. 30th anniversary är bland den bästa pinne jag någonsin testat alla kategorier. BBA Sungrown och Maduro samt Double Aged 12yr Sungrown och Maduro är mina favoriter om den inte går att få tag i.

Välkommen i träsket!

Perdomo producerar några av mina favoritpinnar och är det jag har mest av i humidoren. 30th anniversary är bland den bästa pinne jag någonsin testat alla kategorier. BBA Sungrown och Maduro samt Double Aged 12yr Sungrown och Maduro är mina favoriter om den inte går att få tag i.
Tack för svar. Köpte en resehummidor som skulle rymma 12-15 st men så var ej fallet så kommer bli TVUNGEN att testköra två stycken innan jag åker ut på resa. Innan jag har dragit igång med rökandet så är mina preferenser krämigt och sött, få se hur det ser ut om några månader.

Jag är på väg in i cigarrträsket och har noll koll på allt. Kände att det var rätt väg att gå nu som två barns far till en 2,5 åring och en 0,5 åring. En hobby som kräver egen tid. Köpte en låda av följande: se bifogade. Känner redan nu att jag vill fylla på då de flesta (alla) kommer förmodligen gå åt på kommande resa. Det jag söker är tips på prisvärda men även komplexa rökdon för en nybörjare.

Välkommen!
Du har en hel del att läsa i denna tråden 👍
Ang den låda du köpt. Mkt från Perdomo är bra imho men just Maduro hade jag undvikit som nybörjare. Lot 23 Connecticut kan jag rekommendera.

Annars läs gärna här i tråden så hittar du massor av tips. 💨😊

Välkommen!
Du har en hel del att läsa i denna tråden 👍
Ang den låda du köpt. Mkt från Perdomo är bra imho men just Maduro hade jag undvikit som nybörjare. Lot 23 Connecticut kan jag rekommendera.

Annars läs gärna här i tråden så hittar du massor av tips. 💨😊
Tackar. Har lusläst ca 20 sidor nu de senaste kvällarna, känner mig nästan förvirrad.

Drog igång en Perdomo Double Aged 12 Year Vintage Maduro Robusto tillsammans med en Makers Mark till grillen nu ikväll. Spännande utveckling. Den började ganska lätt med viss sötma men nu 40 min senare har den verkligen utvecklats till något tyngre. Mycket trevligt.

Bilagor

• image.webp
    image.webp
    235.2 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp