Avslutade, och passar på att inleda dagen med JOYA Red. Stark rek på den. Mycket bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken storlek är det på cigarren?Kvällens ställning. Nicaragua - Kuba. 1-0.
Gillar dessa mycket. Smakar lagrad kuban. Mild och smakrik.
![]()
Torped. 6 X 52". Men "celebration" finns i fler format.Vilken storlek är det på cigarren?
Brrr....baksmällan gör sig påmind av den där kossan på flaskan
HmmEn Cohiba Behike. Mumsfillibaba!
![]()

Hehe jag undrade just va du hade i glaset för det är inte Zubrowka Biala iaf
Hehe jag undrade just va du hade i glaset för det är inte Zubrowka Biala iaf
Just den där vodkan är en av dem sämre icke smaksatta vodkor jag druckit tyvärr så skönt att se att du dricker rom på bilden istället
Rolig kuriosa: i detta sammanhang översätter man "biala" till "vit" då vodkan är vit/genomskinlig/icke smaksatt eftersom den riktiga Zubrowkan är just smaksatt och har en nyans av grön/gult. De släppte även en till vit/genomskinlig/icke smaksatt vodka för bara något år sedan som kommer i en svart flaska och därför heter "czarna"=svart. DEN är däremot riktigt riktigt bra!
Kravallsnoppad Hoya EP2. Riktigt bra röka.
.![]()
HAHAHA
208 sidor, cirka 30 inlägg per sida, uppskattningsvis var 1/3 är inlägg där folk röker och snittpris per garre uppskattas till 120,-. Så runt 250 000,-?Undrar just hur mkt alla garrar som postats här kostat tillsammans, någon som vågar sig på en gissning ?
208 sidor, cirka 30 inlägg per sida, uppskattningsvis var 1/3 är inlägg där folk röker och snittpris per garre uppskattas till 120,-. Så runt 250 000,-?![]()
Avslutade, och passar på att inleda dagen med JOYA Red. Stark rek på den. Mycket bra.
![]()