Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kan din sprit, hade inte förväntat mig annatDet värmer att du tog en shot för min hälsa, tack för det brat
Ser ut att vara vanlig hederlig Zubrowka också!
Davaj vi måste få till en herf snart!!!
Vi får fan se till att lösa nått!Du kan din sprit, hade inte förväntat mig annat
Har låång semester nu så kommer gärna upp en sväng
?Ha! Pizda vad hände med @Bottega ?
Dåligt. Mycket dåligt.
Hahaha. Skoja du men fett dåligt mot B.?
Pizza finns säkert där du är, ät lite Italienskt och va glad.
Hahaha. Skoja du men fett dåligt mot B.
![]()
![]()
Ja du är väl grossist av den där?![]()
Prova denna, kanske kan hjälpa dig![]()
Personligen slår Siglo Vl, Siglo l med hästlängder. Men rör helst inga Siglo Vl före 5 års ålder, då är de gudomligaSom ett litet barn på julafton. Siglo 6.
![]()
Hövligt bra. Men tveksam om den slår gårdagens etta.... . Återkommer.
![]()
Större är inte alltid bättre, måste försöka förklara för frugan. Siglo 1 är bättre..
![]()
Outa 100%
![]()
Siglo 1 storlek till trots och oavsett vad min fru tycker är no1. Gräddighet och fyllighet saknas hos sexan.
![]()
Personligen slår Siglo Vl, Siglo l med hästlängder. Men rör helst inga Siglo Vl före 5 års ålder, då är de gudomliga
Smakar bra med en Diplomatico 2001
![]()
BOOM!
Du outa din fru 100%Som ett litet barn på julafton. Siglo 6.
![]()
Hövligt bra. Men tveksam om den slår gårdagens etta.... . Återkommer.
![]()
Större är inte alltid bättre, måste försöka förklara för frugan. Siglo 1 är bättre..
![]()
Outa 100%
![]()
Siglo 1 storlek till trots och oavsett vad min fru tycker är no1. Gräddighet och fyllighet saknas hos sexan.
![]()
Japp. Ettan vann.
![]()
Gillar deras Open serie, extremt lättrökt då de saknar motstånd och således är perfekta frukost/lunch cigarrer enligt mig.Efter långa dagar med skrapning och målning blir det en liten Rom och en Open Master.
![]()
![]()
![]()