Fick bli en liten "Arturo Fuente Hemingway Best Seller"
Detta märke har aldrig gjort mig besviken, snarare tvärtom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du rökt någon epicure 2 (hoyo de monterrey)?I väntan på en låda juan lopez no2 så var jag inne på roberts tobak och skulle handla lite smått och gott när ha nämnde att dom precis hade fått lite Bolivar!
![]()
Jag har rökt en hel del Epic 2. Har alltid en låda i skåpet. En trevlig krämig pinne som lämpar sig bäst på förmiddag eller tidig eftermiddag. Mild , krämig o en hel del smakHar du rökt någon epicure 2 (hoyo de monterrey)?
Är det något du rekommenderar isåfall?
Då ska jag köpa en lösplugg nästa gång jag går förbi Roger, tack!Jag har rökt en hel del Epic 2. Har alltid en låda i skåpet. En trevlig krämig pinne som lämpar sig bäst på förmiddag eller tidig eftermiddag. Mild , krämig o en hel del smak![]()
Har du rökt någon epicure 2 (hoyo de monterrey)?
Är det något du rekommenderar isåfall?
Är det något du rekomme
Passa på att testa nått ur Le Hoyo serien också. De är lite mer smakrika än Epicure. Ju smalare desto bättreDå ska jag köpa en lösplugg nästa gång jag går förbi Roger, tack!
Cigarrsäsong är det ju året om och inte bara på semesternBlev en ramon allones, trevlig pinne! Dessvärre är det inte många dagar kvar av semestern nu så cigarrsäsongen lider mot sitt slut ;(![]()
Då har du förmånen att för första gången få smaka på Bolivar Royal Coronas som jag ser att du köpt. Detta är en av mina favorit garrar!Har faktiskt inte rökt någon av dom på bild![]()
Vet du om Buffalo Ten finns med andra täckblad? Tycker också om Patels med Maduroblad men minns att Buffalo Ten inte alls föll mig i smaken men vet som sagt inte om det var Maduro eller ej.Ganska torsk på Maduro med täckblad från San andres Mexico sedan jag rökte en del Patel Maduro 2006(några kvar i gömmorna). Maduro med det täckbladet är nästan allt jag röker numera.
![]()
Hoppsan! Se svar ovanVet du om Buffalo Ten finns med andra täckblad? Tycker också om Patels med Maduroblad men minns att Buffalo Ten inte alls föll mig i smaken men vet som sagt inte om det var Maduro eller ej.
Vet du om Buffalo Ten finns med andra täckblad? Tycker också om Patels med Maduroblad men minns att Buffalo Ten inte alls föll mig i smaken men vet som sagt inte om det var Maduro eller ej.
Cigarrsäsong är det ju året om och inte bara på semestern. Sen vet jag att flera har det som en njutning just vid semestern.
![]()
Då har du förmånen att för första gången få smaka på Bolivar Royal Coronas som jag ser att du köpt. Detta är en av mina favorit garrar!