• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

1000077680.jpg

Fick bli en liten "Arturo Fuente Hemingway Best Seller"

Detta märke har aldrig gjort mig besviken, snarare tvärtom

Ganska torsk på Maduro med täckblad från San andres Mexico sedan jag rökte en del Patel Maduro 2006(några kvar i gömmorna). Maduro med det täckbladet är nästan allt jag röker numera.
IMG_20250803_110948048_HDR.jpg
Vet du om Buffalo Ten finns med andra täckblad? Tycker också om Patels med Maduroblad men minns att Buffalo Ten inte alls föll mig i smaken men vet som sagt inte om det var Maduro eller ej.

Tyckte denna var god. Även casa turrent san andres (grönvit etikett) är mycket bra i Maduro/san andres-träsket. Buffalo ten har ju en Colorado och kanske något till.

MEN tycker inte denna buffalo ten med Maduro från San Andres når upp till patels blend med samma täckblad. God är den däremot

Cigarrsäsong är det ju året om och inte bara på semestern ;). Sen vet jag att flera har det som en njutning just vid semestern. 💨☺️

Haha har råkat lova min partner att det är en semestergrej ;) sen har vi ju ändå inga vettiga cigarrlounger att röka inomhus när sommaren lider mot sitt slut, hemma går ej då vi bor i lägenhet, med barn och utan balkong.

Då har du förmånen att för första gången få smaka på Bolivar Royal Coronas som jag ser att du köpt. Detta är en av mina favorit garrar!

Det fick faktiskt bli min sista cigarr för semestern innan jag går tillbaks till jobbet imorgon. Avnjöts vid vattnet med solnedgång och en iskaffe, helt klart bra avslutning :)

1000039244.jpg

Tillbaka
Topp