• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Alarm Date (ovanlig!) + Timex

Hej!

Gör mig av med två ur jag inte längre använder, det tar mest upp plats i klocklådan.

Citizen Alarm Date, 60-talare, mekanisk. Fungerar kanon, även larmet. Fortar sig något per dygn men inget som stör. Har sina märken på boett och glas men ser värre ut på bild än vad det gör i "verkligheten". Byter datum bra. Mäter 41mm, ganska stor för sin tid! Kommer på flexband.
Pris: 1000 900 kr + frakt

DSC_7041.jpg
DSC_7042.jpg
DSC_7043.jpg
DSC_7044.jpg
DSC_7045.jpg
DSC_7046.jpg
DSC_7052.jpg


Timex 70-talare, mekanisk. Aldrig använd men har ett par MINIMALA repor på glaset pga ovarsam hantering från mitt håll.. Band i plast.
Pris: 350 kr + frakt SÅLD

Kan hämtas i Nacka 10 min från Stockholm city eller skickas mot förskottbetalning via Swish/banköverföring. Ca$h går bra vid avhämtning.
Jag tar inga returer då skicket är beskrivet och bilderna många.

Mvh
Matte
 

Bilagor

  • DSC_7034.jpg
    DSC_7034.jpg
    83.2 KB · Visningar: 448
  • DSC_7035.jpg
    DSC_7035.jpg
    88.5 KB · Visningar: 428
  • DSC_7036.jpg
    DSC_7036.jpg
    76.2 KB · Visningar: 401
  • DSC_7037.jpg
    DSC_7037.jpg
    65.3 KB · Visningar: 391
  • DSC_7038.jpg
    DSC_7038.jpg
    75.5 KB · Visningar: 404
  • DSC_7039.jpg
    DSC_7039.jpg
    98.9 KB · Visningar: 399
Senast ändrad:
Topp