• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand Enzo [Prisbump - igen]

_robban

Cartier
2-Faktor
Pris
4000
Returpolicy
Om något inte överensstämmer med beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Annons dras tillbaka, behåller denna istället.

Pris nu 4000 (tidigare 4200)

Säljer här en Citizen Aqualand Enzo i härjat och ärligt skick.
Klockan skall vara ifrån 92 om jag förstått saken rätt och har en del bruksspår men absolut inget som stör utan (i mitt tycke) bara bidrar till en skön klocka.
Klockan har en del små prickar på glaset som sådant och syns mycket mer på bilderna än i verkligheten, skickar med ett nytt glas till klockan om man skulle vilja byta. Service historik är annars okänd på klockan och rekommenderar att man trycker klockan innan man hoppar i den djupa delen av poolen med den på armen.
Klockan kommer med det ni ser på bilderna gällande extra band, sitter ett mycket trevligt Borealis gummi monterat på klockan nu. Köpt av mig tidigare ifrån Compiss här på forumet och hans annons hittar du här med vidare bilder och info

Egna bilder tagna idag och som är en del av beskrivningen som sådan:
IMG_0305.jpg

IMG_0304.jpg

IMG_0306.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0308.jpg

IMG_0309.jpg

IMG_0311.jpg


Pris inkluderar frakt inom Sverige i vadderat blått kuvert, önskas REK så tillkommer en femtilapp.
Byten är inte aktuella denna gång.

Tack för titten
//R
 
Senast ändrad:
Topp