nept
Silver
- Pris
- olika
- Returpolicy
- alla ska vara nöjda
- Bilder Skickat
- Ja
Min sambo önskar sig en Cartier så jag tar det som ursäkt att leka Marie Kondo i klocklådan eller åtminstone se om det finns nåt intresse.
Har lagt annonserna i varsin spoiler så tryck på dem ifall du vill se.
Tänker inte prisbumpa så idogt men om du vill ge ett rimligt bud är du välkommen.
Kan möta dig i Stockholmsområdet eller lösa det med frakt. Referenser hittar du i min referenstråd https://klocksnack.se/threads/nept.118497/
Dykare Såld!
Chronomaster Såld!
Har lagt annonserna i varsin spoiler så tryck på dem ifall du vill se.
Tänker inte prisbumpa så idogt men om du vill ge ett rimligt bud är du välkommen.
Kan möta dig i Stockholmsområdet eller lösa det med frakt. Referenser hittar du i min referenstråd https://klocksnack.se/threads/nept.118497/
Först ut en dykare i lagom storlek för folk med lite tunnare armar.
Mer precist är måtten cirka 38 i diameter, 43 på längden och 10 på höjden.
Ungefär som en SKX013, fast kvarts. Japansk/engelsk dagvisning. Nytt batteri i våras.
Säljes utan band eller med bandet på bilden om så önskas.
Prisidé: 800 kr
Mer precist är måtten cirka 38 i diameter, 43 på längden och 10 på höjden.
Ungefär som en SKX013, fast kvarts. Japansk/engelsk dagvisning. Nytt batteri i våras.
Säljes utan band eller med bandet på bilden om så önskas.
Prisidé: 800 kr
Andra är en fin raritet från Japan, en CTQ57-0933 som är HAQ och specad till 5 sekunder per år.
Ungefär som en SBGX fast med evighetskalender och ställbar timvisare!
Mörkblå tavla och mycket stiliga applicerade sekundindex. Lume. Nytt batteri i våras som beräknas räcka till 2025 nån gång.
Boetten är i stål och behandlad med duratect. Diametern är cirka 35-36 mm, men tavlan är stor och lug-to-lug-längden är på kanske 43-44 mm så den bärs större än sin diameter. Detta illustreras på den sista bilden där den ligger bredvid en 39 mm GS.
Prisidé: 11000 kr
Ungefär som en SBGX fast med evighetskalender och ställbar timvisare!
Mörkblå tavla och mycket stiliga applicerade sekundindex. Lume. Nytt batteri i våras som beräknas räcka till 2025 nån gång.
Boetten är i stål och behandlad med duratect. Diametern är cirka 35-36 mm, men tavlan är stor och lug-to-lug-längden är på kanske 43-44 mm så den bärs större än sin diameter. Detta illustreras på den sista bilden där den ligger bredvid en 39 mm GS.
Prisidé: 11000 kr
Senast ändrad: