• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Citizen JP2000 (Aqualand)

Jockinho

Patek
Tänkt som den ultimata sommarbeatern, men efter en vecka på handleden har jag för tredje gången (vem lär sig...) insett att jag föredrar min skx007. Så här kommer en Aqualand JP2000 till den som är intresserad :)
image.jpeg

Behöver väll ingen närmare presentation. Tool, kultig och lätt att bära. 24mm luggar öppnar för mkt kul i bandval, men bärs klassiskt coolt på medkommande originalgummi. Ett till naturgummi (inget horribelt silikon) med viklås följer också med, dock kortat till ca 16.5-17cm.
image.jpeg

image.jpeg
I fint skick men finns lite spår av användning på baksidan och på boetten. Dvs oundvikliga och inget allvarligt, den är redo att få mer patina av ny ägare ;)

Kommer utöver gummina med en citizenbox. Inga andra tillbehör.

Pris: 1550kr inkl. rekommenderad frakt. Finns också för f2f i Motala.

Byte intressant mot:
- Casio G-Steel
- Seiko skx171/173
- Seiko 7548 dykare
- Seiko 7040
- Seiko prospex turtle
- Seiko 66
Pengar upp ok beroende på objekt :)

Retur: Ok om den anses felbeskriven, vid f2f ingen retur.

//Jocke

Topp