• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Avslutad Citizen Promaster Aqualand

Sage

Silver
2-Faktor
Pris
1400kr
Returpolicy
Kommer vi överens om
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en som rubriken säger en Citizen Aqualand ref. JP2000-67L jag är andra ägare inköpt här på KS.

Köpt av förra ägaren september 2023, har använts vid alla tillfällen då mina mekaniska klockor inte varit tillrådligt.

Finns en repa på bandhorn längst ner till vänster och en liten repa i glas ca kl. 6 annars inget att anmärka. (Bör synas på bild om man zoomar in. Priset tycker jag återspeglar dessa små skador.

Länken i princip oanvänd bara kortade men alla länkbitar finns med, då jag köpt två st aftermarket gummi ett svart och ett blått, båda kortade av mig på ett hyfsat snyggt sätt dvs som dom ser ut original då jag ogillar för långa flärpar. Kommer garanterat passa upp till 20cm handleder eller mer.

Förövrigt fullset med allt som följde med vid köp

Skickas på köpares kostnad och ansvar!

Tack KS för annons och ett bra forum👍

Bilagor

• IMG_6008.jpeg
    IMG_6008.jpeg
    591.3 KB · Visningar: 6
  • IMG_6011.jpeg
    IMG_6011.jpeg
    582.8 KB · Visningar: 4
  • IMG_6012.jpeg
    IMG_6012.jpeg