• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Citizen Promaster BN0261-51E

Izy

Basic
2-Faktor
Pris
2600
Returpolicy
Ja, om något är fel
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu är det motvilligt dags att låta min fina Citizen hitta en ny handled eftersom jag insett att jag gillar lite större klockor. Det är en riktigt välbyggd och bekymmersfri dykarklocka som mäter 40,5mm i diameter och har en tjocklek på endast 11,7mm.

Klockan laddas av ljus och behöver således inga batteribyten. Enligt Citizen håller ett fulladdat batteri i 6 månader. Den har safirglas, 200 meters vattentäthet, grym lume och en skruvad krona. Dessutom har den en snygg sunburst tavla och en smidig dykarförlänging som gör att spännet, utan verktyg, kan utökas stegvis med ca 2mm-20mm. Överlag fint skick, men tyvärr några ytliga repor på spännet. Uttagen 260107.

Jag köpte klockan här på KS i mars och har nog använt den vid 5-10 tillfällen sedan dess. Jag släpper den för samma peng som jag fick ge för den. Vid smidig affär bjussar jag på spårbar frakt. F2F i Jönköping är också möjligt. Box, papper och 2 extra länkbitar med tillhörande pins/collars ingår. Hör gärna av dig om du har frågor eller vill se fler bilder!

Fullständiga specifikationer kan ses här: https://citizenwatch.eu/en/p/bn0261-51e/

Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/izy.197308/

20260629_190427.jpg
1000101244.jpg
1000101245.jpg
1000101246.jpg
1000101250.jpg
1000101247.jpg
1000101248.jpg
1000101251.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp