• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen promaster ny0040 prissänkt

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Pris
1700
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu 1500 fraktad

Till salu som rubriken lyder.
Använd som beater, skicket är helt okej. Till vänster om 10 på ringen kan ni se ett litet hack i glaset.
Har inte mätt upp nån gång avvikelse men har inte märkt nått större när jag använt klockan.
Kommer med det klassiska gummibandet och en eftermarknads länk. Länken har en hel del spår efter användning.
Säljes då den endast blir liggande då jag kommit på att jag är mer en kvarts kille inom denna prisklass.

Frakt ingår, postens blåa.
IMG_20190704_113402.jpg
IMG_20190704_113359.jpg
IMG_20190704_113352.jpg
IMG_20190711_143235.jpg
IMG_20190711_143211.jpg



Väl mött.
Kristofer

Och KS tusen tack för ett underbart forum.
 
Senast ändrad:
Topp